Ajankohtaista
Itäväylän ajankohtaiset teemat, kampanjat ja tarjoukset
Tapahtumatiedot Itäväylän KesäExtroihin
Tapahtumatiedot Itäväylän KesäExtroihin Itäväylä julkaisee kesällä kolme KesäExtraa, jotka kokoavat yhteen itäisen Uudenmaan kesäfiilikset, kesäpuuhat ja tietenkin myös kesämenot.Kesätapahtumia julkaistaan Askolan, Lapinjärven, Loviisan, Myrskylän, Pornaisten,...
Itäväylän KesäExtrat 2022
Itäväylän KesäExtra sukeltaa itäisen Uudenmaan kesään – kolmesti! Itäväylän perinteinen kesälehti jakautuu tänä vuonna kolme kertaa ilmestyväksi KesäExtraksi. Itäväylän liitteenä ilmestyvä lehti vie lukijansa itäisen Uudenmaan kesään. Lehdestä löytyy ajankohtaisia ja...
Koti ja asuminen -teema Itäväylässä 1.6.2022
Tavoita potentiaaliset asiakkaat Itäväylällä Itäväylän Koti ja asuminen -teemanumerot ovat kiinnostavia ja hyödyllisiä lukupaketteja, jotka on suunnattu kaikille asumisesta, sisustamisesta ja remontoimisesta kiinnostuneille. Teemat herättävät kaikki alueen oman...
Itäväylän suurjakelut kerran kuussa
Itäväylän 45 000 kappaleen suurjakelunumero jaetaan jälleen 25.5.2022 Porvoon, Loviisan, Sipoon, Askolan, Pukkilan, Myrskylän, Lapinjärven ja Pornaisten alueilla. Mainostaja: Hyödynnä suurjakelun laaja tavoittavuus ja huippuedulliset mainoshintamme. Mainosvaraukset...
Itäväylän kokonaistavoittavuus 45 000 lukijaa
ITÄ-UUSIMAA Itäväylä on itäisen Uudenmaan tavoittavin paikallismedia. Kansallisen mediatutkimuksen 2021 mukaan Itäväylän kokonaistavoittavuus Porvoo-Loviisa -markkina-alueella on 35 000 lukijaa. Koko ilmestymisalueellaan Itäväylä tavoittaa 45 000 lukijaa. – Tutkimus...
Hyvä Olo -teema Itäväylässä joka kuukausi
Hyvää oloa! Hyvä Olo on Itäväylän kuukausittain ilmestyvä teema, joka kokoaa monipuolisesti yhteen hyvinvoinnin ja terveyden uusimmat tuulet alueen kuluttajille. Teeman avulla tavoitat paikalliset ostovoimaiset asiakkaasi oikeassa ympäristössä. Hyvä olo -teema...
Tutkimus: Itäväylän printti pitää pintansa
ITÄ-UUSIMAA Itäväylän painettu lehti tavoittaa viikoittain 39 000 lukijaa. Lehden lukijamäärä on pysynyt muuttumattomana jo kolmatta vuotta. Tiedot käyvät ilmi tiistaina 13.10.2020 julkaistusta vuoden 2020 Kansallisesta mediatutkimuksesta (KMT). – Tutkimus osoittaa...