Natiivimainonta

Natiivimainonta on mediassa julkaistuja tekstejä, jotka ulkoisesti näyttävät journalismilta mutta ovat maksettua mainontaa.

Tulossa: verkon ja mobiliilin natiivimainonta!

Kysy lisää myyntipalvelustamme!

 

Advertoriaalilla parempaa huomioarvoa printissä

Koska viimeksi selasit kaikki lempilehtesi mainokset? Mitä mainoksia muistat nähneesi? Kuinka monta juttujen otsikkoa jätit lukematta?

Haluatko tavallista mainosta parempaa huomionarvoa?  – Kokeile printin advertoriaalia

Advertoriaali on markkinointiartikkeli, yksi mainosmuoto muiden joukossa.

Se näyttää tavalliselta jutulta, mutta toimii kuin mainos. Advertoriaali on tosin paljon mainosta nokkelampi, tarkempi ja syvällisempi tapa kertoa yrityksestäsi ja sen palveluista.

Markkinointiartikkelit tarjoavat paljon enemmän tietoa kuin mainokset. Lukijan silmät viipyvät advertoriaalissa pidempään kuin mainoksessa.  Se on myös luotettavamman oloinen kuin pelkkä mainos.

Advertoriaalit eivät ole piilomainontaa. Siksi niissä lukee aina selvästi: mainos tai maksettu sisältö. Ne eivät myöskään ole mikään uusi juttu. Advertoriaaleja on käytetty ainakin sadan vuoden ajan; siitä lähtien, kun yritykset huomasivat, että toimituksellinen sisältö saa aina paremman huomioarvon kuin mainos.

Miten syntyy advertoriaali?

Hyvässä advertoriaalissa 70 % on relevanttia toimituksellista sisältöä ja 30 % tuotteen tai palvelun esittelyä.

Sisällön pitää tarjota lukijalle: neuvoja, oikeaa tietoa ja/tai viihdykettä. Tutkimustieto ja testitulokset lisäävät uskottavuutta.

Advertoriaalin pitää sopia saumattomasti kyseiseen julkaisuun. Mitä paremmin se istuu, sitä paremman huomioarvon se saa.

Kun haluat tuloksia, vetoa tunteisiin

95 % ihmisten toiminnasta tapahtuu tunteiden ohjaamana. Toimimme ns. autopilotilla suuren osan päivästä. Parhaiten meidät saa muuttamaan toimintaamme, kun meihin vedotaan tunteiden kautta.

Parhaiten ihmiseen vetoavat tarinat. Ne saavat meidät eläytymään, viihtymään – ja sitoutumaan tarinan kertojaan.

Vain muutama sekunti

Niin lyhyt aika mainoksella on lukijan huomion kaappaamiseen. Kuva on ensimmäinen asia, johon lukija kiinnittää huomion.

Valitse kuvaksi katseenvangitsija, esim. ihmiskuva, mielellään lähikuva tai kuva, joka vetoaa tunteisiin. Myös eläimet toimivat, jos satutte olemaan eläinkauppa tai -lääkäri. Tärkeintä on, että kuva kertoo jotain teistä ja tukee tekstiä.

Meiltä saat avaimet käteen

Tar­vit­taes­sa saat meiltä avai­met kä­teen -pal­ve­lun. Am­mat­ti­tai­toi­nen si­säl­löntuot­antomme tekee markkinointiartikkelin alusta loppuun haastatteluineen ja kuvauksineen sekä yhdistää tekstit ja kuvat visuaalisesti toimivaksi kokonaisuudeksi.

Advertoriaalilla voit

– kertoa yrityksesi mielenkiintoisen tarinan journalistisia keinoja käyttäen

– avata palvelujen ja tuotteiden taustaa: paikallisuutta, kotimaisuutta, ympäristöystävällisyyttä jne.

– antaa arvokkaita neuvoja, jotka johtavat yrityksen tuotteiden tai palvelujen käyttöön

– kertoa tositarinan kautta, miksi tuotetta/palvelua kannattaa käyttää

– korostaa yrityksesi vahvuuksia

– kaataa harhaluuloja ja perustella!

Toimituksellinen sisältö saa aina paremman huomioarvon kuin mainos.

Parhaiten ihmisten tunteisiin vetoavat tarinat.

Advertoriaalien hinnasto

Sisältömarkkinointi

Printti, puoli sivua  1075 €

Printti, kokosivu 1 465 €

Hinnat sisältävät artikkelin sisällöntuotannon, taiton ja julkaisun. Hintoihin lisätään alv.

Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää!

Rami Keskipasma

Rami Keskipasma

Myyntipäällikkö

Marjatta ”Maija” Laine

Marjatta ”Maija” Laine

Myyntipäällikkö

Tiina Wahlman

Tiina Wahlman

Myyntipäällikkö

Kiinnostuitko? Lähetä tästä viesti niin otamme sinuun yhteyttä.

KesäExtrat 2025

KesäExtrat 2025

Itäväylän Kesäextra on Itä-Uudenmaan alueella kolmesti kesässä ilmestyvä erikoislehti

Painettuna se tavoittaa niin paikalliset asukkaat kuin kesävieraatkin tehokkaasti. Lehti tarjoaa ajankohtaista sisältöä, tapahtumia, kesävinkkejä ja kiinnostavia paikallisia nostoja – juuri silloin, kun ihmiset viettävät aikaa rennosti, selaavat lehteä ajatuksella ja tekevät kesän hankintoja.

Asiakascase: Printti pitää pintansa

Asiakascase: Printti pitää pintansa

Etelän Autoliike Etusivun printtimainos veti auto-alan liikkeiden syystapahtumaan sankoin joukoin kävijöitä Etelän Autoliike on toiminut Porvoon Tarmolassa noin vuoden ajan, liike on keskittynyt edullisiin vaihtoautoihin. Varsinaisia avajaisia ei oltu ehditty vielä...

Itäväylän suurjakelut kerran kuussa – Seuraava 28.5.2025

Itäväylän suurjakelut kerran kuussa – Seuraava 28.5.2025

Itäväylän 40 000 kappaleen suurjakelunumero jaetaan jälleen 28.5.2025 Porvoon, Loviisan, Askolan, Pukkilan, Myrskylän, Lapinjärven ja Pornaisten alueilla. Mainostaja: Hyödynnä suurjakelun laaja tavoittavuus ja huippuedulliset mainoshintamme. Mainosvaraukset...